Medewerkers

Merith van Otterloo
Ik ben Merith, oprichter en bedenker van de Stichting Doe-Kids en het creatieve brein in de organisatie. Daarnaast verzorg ik ook activiteiten voor kinderen met de Kinder Doe-Fabriek. Het Skandia Zeepkistenrace Festival is uniek omdat de zeepkistenrace het enige kinderfestival is in Apeldoorn en omstreken en omdat het ook direct de grootste zeepkistenrace van Nederland is. Je moest absoluut langskomen omdat we er een supergezellige camping bij hebben ,zodat je er de avond ervoor en daarna al een feestje van kunt maken, het een leuke locatie in het bos is, en omdat we dit jaar groter dan ooit zijn door de uitbreiding met de theaterweide, naast alle andere velden waar leuke activiteiten iets te eten en te drinken is. Ik zie je 25 mei!

Frank Huibers
Frank is in het dagelijks leven makelaar bij Tijmen Kroes Makelaars. Mensen op een creatieve manier samen brengen is een uitdaging op de woningmarkt, maar ook voor evenementen. Frank is hij vader van 3 kinderen en enthousiast bezoeker van festivals, theater en andere evenementen. Na jaren lang organisator van de Buitenspeeldag in de binnenstad is hij sinds eind 2013 bestuurslid van de Stichting Doe-Kids. Daarnaast is Frank actief bij de organisatie van evenementen op het gebied van vastgoed in Apeldoorn.

Het Skandia Zeepkistenrace Festival is een fantastisch Apeldoorns evenement, midden in de bossen, voor het hele gezin, jong en oud, de sfeer, de spannende race, de mensen, iedereen kan genieten van een leuke dag uit. Gewoon in Apeldoorn, gezinsstad in het groen!

Michelle Vonk
Mijn naam is Michelle Vonk, ben 23 jaar oud en loop mijn afstudeerstage van een half jaar bij de Doe Fabriek. Mijn taken tijdens de Zeepkistenrace zijn de theaterweide. Deze moet ik van begin tot eind opzetten, dus de artiesten regelen, onderkomens voor de artiesten, food & beverage op het terrein en ga zo maar door. Ook houd ik mij bezig met de mascotte van het Skandia Zeepkistenrace Festival Kroki. Het is mijn taak om Kroki zo bekend mogelijk te maken. Overal waar Kroki aanwezig is, regel ik. Hou de facebook van de Zeepkistenrace goed in de gaten om te weten waar Kroki is.

Wat maakt volgens mij de Zeepkistenrace zo uniek? Ik denk dat dit komt omdat wij het enige festival in Apeldoorn zijn op 25 mei. Het is een festival voor jong en oud, waar iedereen samen komt en waar een gezellige sfeer hangt. Ik vind het vooral een band creëren tussen kind en ouder. Allemaal kinderen die hard met hun ouders hebben gewerkt aan hun zeepkist, dat vind ik mooi om te zien. Kom gezellig langs om deze sfeer zelf mee te maken.

Nick Hoekman
Mijn naam is Nick Hoekman, ben dit jaar voor het 3e jaar betrokken bij het Skandia Zeepkistenrace Festival! Het eerste jaar hield ik mij bezig met de festivalcamping. Omdat vorig jaar de camping geen groot succes was, vind ik het erg leuk om dit jaar weer op te pakken. Zo ben ik niet alleen campingbeheerder, maar houd ik mij ook bezig met de vrijwilligers die worden gekoppeld aan onze organisatie vanuit het maatschappelijke stagebureau. Daarnaast werk ik als facilitaire man, draag ik zorg voor kraamhouders, rijscholen en de kofferbakverkoop. Tot slot help ik anderen met het helpen van nieuwe activiteiten voor op ons fantastische festival!

Ieder jaar is het weer een enorme uitdaging met welk team je samenwerkt. Het team van dit jaar is meer dan geweldig. De gehele ploeg zet zich voor meer dan 100% in wat als een enorme boost werkt. Ik hoop jullie allemaal te zien op woensdag 24 mei t/m vrijdag 26 mei op festivalcamping Happie en op donderdag 25 mei op het festival.

Debbie
Ik ben Debbie en hou me samen met Merith bezig met de invulling van het festivalterrein. Een festival dat gratis toegankelijk is, wie wil nou niet van zoiets unieks deel uit maken! De afgelopen maanden zijn er veel artiesten en bedrijven met ons in gesprek geweest. Met de meest enthousiaste en ludieke ideeën om er een bijzonder leuke dag van te maken. Regelmatig word ik positief verrast door veel Apeldoornse ondernemers die graag een steentje bijdragen. Heel fijn, want zo wordt het een feest door en voor ons allemaal.

Dat het hele team met zoveel passie mee werkt, geeft ontzettend veel energie. Ik kijk zelf erg uit naar de stoere zeepkisten die de berg afkomen, de gespannen kindergezichtjes en ontlading bij de finish “ik ging supersnel”!! Tot 25 mei in het orderbos!!

Leo Andela
Mijn naam is Leo Andela. In het dagelijks leven ben ik Integration Specialist proof of concepts bij Canon Nederland. Ik ben tijdens het Zeepkistenrace Festival verantwoordelijk voor de “race”. Mijn hoofdtaak is het laten starten van de kisten, de opbouw en afbraak van de baan en de algemene regie tijdens de race.

Door mijn zoon Max, die dit jaar voor de 5e keer meedoet, ben ik als betrokken ouder in aanraking gekomen met de Stichting Doe-Kitd. Zelf rij ik ook, maar dan in een vooroorlogse race auto bij de DVSCC.

Karin Beumer
Vanuit mijn eigen bedrijf, Het Regelbureau, ben ik gevraagd de administratie en inmiddels ook deels de communicatie van het Skandia Zeepkistenrace Festival 2017 voor mijn rekening te nemen. Een superleuke uitdaging. Samen met de andere medewerkers willen we er ook dit jaar weer een heel gaaf, gezellig en stoer familiefestival van maken! Onze uitdaging is het grootste, leukste en stoerste  gezinsfestival van de Veluwe te worden.

Ik vind het Zeepkistenrace Festival superleuk, vanwege de diverse (kinderen)activiteiten, kraampjes, kofferbakverkoop, food- en drinktrucks en natuurlijk de race zelf! Super om die koppies te zien van de kinderen die naar beneden racen in hun zeepkist! Je komt echt ogen tekort tijdens dit festival. En dat vindt allemaal ‘Gewoon in Apeldoorn’ plaats, in het sportpark Orderbos. Kom je ook 25 mei?!?

Patrick Geurtsen
Ik ondersteun het festival met de verkeersbegeleiding en veiligheid. Ik vind het Skandia Zeepkistenrace Festival het allerleukste festival van Nederland, daar moet je echt een keer zijn geweest en ben je er geweest, dan weet ik zeker dat je er het jaar daarop weer bij bent. Zie ik je 25 mei?

Lisa Jansen
Ik heb de taak om vrijwilligers te werven en te begeleiden voor, tijdens en na het festival. Een leuke uitdaging, die ik met veel enthousiasme ben aangegaan. Wil je ook graag een handje helpen, neem contact met mij op, want alleen samen met de vrijwilligers kunnen we van het leukste en stoerste gezinsfestival van de regio een succes maken!